Полтававодоканал

КП ПОР «Полтававодоканал»

м. Полтава, вул. Пилипа Орлика, 40А
Контактна інформація

Приєднуйтеся до чат-ботів! Докладніше



Оформлення пільг і субсидій


            Постановою Кабінету міністрів України № 409 від 6.08.2014 року «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» (зі змінами та доповненням) встановлені єдині для всієї України соціальні нормативи користування послугами на які надаються пільги та субсидії :                        

- з централізованого постачання холодної води – 3,6 м3 на 1 особу на місяць, (за наявності централізованого постачання гарячої води – 2,0 м3) ;

- з централізованого водовідведення – 3,6 м3 на 1 особу на місяць.

Оформлення субсидії

Звертаємо увагу, що з січня 2021 року документи на призначення житлових субсидій подаються через територіальні громади, зокрема, відділи соціального захисту відповідної територіальної громади; уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, старостинських округів або посадових осіб центру надання адміністративних послуг (у разі їх створення).

В Полтавській, Кременчуцькій, Лубенській, Миргородській, Горішньоплавнівській міських територіальних громадах документи на призначення житлових субсидій приймаються управліннями соціального захисту населення.

Управління соцзахисту населення райдержадміністрацій документи приймають лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі. Для подачі заяви в електронній формі можна скористатися сайтом Мінсоцполітики (розділ Е-сервіси за посиланням: https://subsidii.mlsp.gov.ua/).

Для одержувачів субсидій важливо знати:

1.     Відповідно до законодавства субсидія не призначається сім'ям, які мають прострочену понад місяць заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг, загальна сума якої перевищує двадцять неоподаткованих мінімумів доходів громадян (340 грн.).

З метою не втрати права на отримання субсидії з 1травня 2021р. на наступний термін, у разі наявності заборгованості, необхідно терміново вирішити питання її погашення або укласти договір реструктуризації боргу.

 2.   Для призначення субсидії  з 1 травня 2021 року на наступний термін необхідно подати до управління соцзахисту за місцем проживання  нову заяву та декларацію:

- сім'ям, яким субсидія призначалась за рішенням комісії на фактично проживаючих зареєстрованих осіб (при виключенні зі складу домогосподарств осіб, які зареєстровані в житловому приміщенні, але фактично в ньому не проживають);  

- у разі наявності у осіб, з урахуванням яких призначено субсидію, членів сім'ї (чоловіка/дружини, неповнолітніх дітей), які зареєстровані за іншою адресою;

- орендарям та внутрішньо переміщеним особам;

 - у разі зміни складу зареєстрованих членів домогосподарства та зміни у складі їх сім'ї.

Іншим сім'ям право на субсидію буде визначено управліннями соцзахисту без додаткового звернення».

 Субсидія у готівковій формі виплачується уповноваженому представнику, на якого призначено субсидію:

ЩО ВАРТО ЗНАТИ ПРО МОНЕТИЗАЦІЮ ПІЛЬГ?

З 1 жовтня 2019 року запроваджено монетизацію пільг на оплату житлово-комунальних послуг, яка  включає в себе два механізми надання пільг: у грошовій безготівковій та готівковій формі.

 З 1 жовтня 2019 року пільги у безготівковій формі  призначені без звернення пільговика!!!

Для пільгових категорій громадян розмір пільгової знижки на оплату житлово-комунальних послуг, в межах встановлених соціальних нормативів, залишається незмінним.

 Змінюється лише механізм перерахування коштів за надані пільги у грошовій безготівковій формі.

З 1 жовтня 2019 року перерахування коштів за надані пільги у грошовій безготівковій формі надавачам послуг буде проводитися через АТ "Ощадбанк".

Ощадбанком буде проводиться щомісячно (до 18 числа наступного місяця) перерахування коштів за надані пільги на рахунок підприємств-надавачів комунальних послуг.

Протягом доби після перерахування коштів АТ "Ощадбанк" направить пільговику смс-повідомлення про стан проведених розрахунків за послуги з підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг.

Важливо, перерахування коштів за надані пільги (в межах загальної суми пільг, визначених законодавством) буде проводитися у встановленій законодавством послідовності, а саме за:

1) опалення (теплопостачання, газо- або електропостачання);

2) гаряче водопостачання;

3) централізоване водопостачання та водовідведення;

4) постачання електричної енергії на освітлення;

5) постачання природного газу для приготування їжі та підігріву води;

6) вивезення побутових відходів;

7) послуги з управління багатоквартирним будинком;

8) внески за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку.

З 01 січня 2020 року рішенням Уряду пільговикам, яким надаються пільги у безготівковій формі, надано можливість у будь-який час змінити форму отримання пільг на «готівку».

Для цього необхідно звернутись до територіального управління соціального захисту населення та подати відповідну заяву із зазначенням соціального рахунку, відкритого  в уповноваженому банку (при собі мати паспорт та видану банком, в якому відкрито рахунок, встановленої форми заяву про виплату пенсії або грошової допомоги із зазначенням соціального рахунку). Пільга у готівковій формі надаватиметься з місяця, що настає за місяцем подання заяви.

При наявності у пільговика відкритого в уповноваженому банку соціального рахунку (пенсійного або іншого соціального рахунку), пільги готівкою можуть перераховуватися на вказаний рахунок, у разі відсутності - необхідно звернутися до уповноваженого банку та відкрити соціальний рахунок для перерахування пільг у грошовій готівковій формі.

Пільговики, які бажають отримати пільги готівкою через виплатні об’єкти АТ «Укрпошта», зможуть реалізувати таке право після закінчення опалювального періоду, шляхом подання до 15 травня відповідної заяви.

Пільговикам, які не виявили бажання змінити форму отримання пільг                      (з безготівкової на готівкову) звертатись до управління соціального захисту населення додатково не потрібно.

 

 

Порядок оформлення пільг

1.     звернутися, залежно від місця проживання заявника, до Міського Управління  соціального захисту населення або Oбласного Управління  соціального захисту населення для внесення пільговика до Єдиного державного реєстру пільговиків;

2.     звернутися особисто до оператора абонентської служби за адресою вул. Спаська, 9, м. Полтава, із заявою про отримання пільги на оплату послуг. До заяви надати наступні документи:
- довідку з Управління  соціального захисту населення про внесення пільговика до Єдиного державного реєстру пільговиків;
- посвідчення пільговика (копія та оригінал);
- довідка про склад сім'ї або будинкова книга (копія та оригінал);
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Згідно п.22 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення»», які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. № 630:

Відповідно п.14 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. № 630, у разі встановлення лічильників холодної та гарячої води  «Показання квартирних засобів обліку знімаються споживачем щомісячно».

Розрахунковим періодом для встановлення плати за спожиту послугу є календарний місяць, а знімання показань приладів обліку проводиться споживачем щомісячно. Контрольні знімання показань приладів обліку повинні проводитися не менше як один раз на шість місяців. Виходячи з цього, організації проводять нарахування пільг за спожиті послуги щомісячно. 

 

Прохання до споживачів, які мають пільгу або субсидію, надавати фактичні показники лічильників щомісяця ( з 25 по 30/31 число )  до останнього робочого дня  розрахункового  місяця за  телефонами:  61-28-21,  050-403-03-75,  067- 549-92-67.

З питань надання пільг потрібно звернутися до Департаменту  праці та соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації  за телефоном (0532) 632864 або до районних управлінь соціального захисту населення за місцем реєстрації:

(0532) 63-31-15 - УСЗН Шевченківського р-ну;

(0532) 56-24-71  - УСЗН Київського р-ну;

(0532) 60-13-19 - УСЗН Подільського р-ну;

(0532) 60-90-49   - УСЗН Полтавського р-ну;

         Детальну інформацію щодо призначення та розрахунку субсидії на 2019-2020р.  ви можете отримати на Фінансовому порталі Maanimo, який анонсує соціальний проект «Все про субсидії: постав питання-отримай відповідь».  

- перейти на сторінку Maanimo  https://maanimo.com/helpful/141877-kak-rasschitat-subsidiyu-v-ukraine-poryadok-i-osobennosti-nachisleniya-subsidiy

Увага! Проект є соціально спрямованим та повністю безкоштовним.