Полтававодоканал

КП ПОР «Полтававодоканал»

м. Полтава, вул. Пилипа Орлика, 40А
Контактна інформація

Приєднуйтеся до чат-ботів! Докладніше


Що робити, якщо у єдиній квитанції Приват24 не відображається послуга «Водопостачання»?

12.04.2022, 12:00

Аби сплатити за воду, коли у єдиній квитанції не відображено послуги «Водопостачання», треба створити новий платіж, але не за реквізитами, а за назвою підприємства.
Тобто у рядок під назвою «Новий платіж» вводимо «Полтававодоканал» і чекаємо, поки під цим рядком з`явиться список підрозділів нашого підприємства. У правому нижньому кутку екрану натискаємо на двійку, переходячи до наступної сторінки, і вже на наступній сторінці обираємо «КП ПОР Полтававодоканал – оплата населення».
Наголошуємо ще раз: перейти треба на наступну сторінку списку, натиснувши 2, і обрати «КП ПОР Полтававодоканал – оплата населення»!
Потім вводите ваш особовий рахунок і натискаєте кнопку «Далі». Після цього з`являться усі реквіти для оплати та ваші дані. Введіть цифри показників приладів обліку (без цього сплатити не вийде, програма не пустить), суму сплати та оберіть картку, з якої сплачуєте.
Знову натискаєте кнопку «Далі» і сплачуєте за послуги водопостачання та водовідведення!
Дякуємо за вчасну сплату!

Інші новини