Карлівка і Машівка: забезпечення якісними послугами — наше головне завдання11.02.2021, 16:08 
Оптимізація надання якісних послуг водопостачання – така мета робочої поїздки заступника генерального директора з економіки та фінансів КП ПОР «Полтававодоканал» Миколи Третяка та радника з виробничих питань підприємства Василя Забишного до Карлівки та Машівки. Для початку обстежили інфраструктуру систем водопостачання цих населених пунктів, адже головна мета подібних візитів – побачити справжній хід справ на дільницях, а не паперові звіти. Працівники і Карлівської, і Машівської дільниці КП ПОР «Полтававодоканал» висловили свої пропозиції щодо поліпшення якості послуг водопостачання. Стосовно проблем, то вони на районних дільницях підприємства майже однакові, тем для обговорення було багато: зношеність мереж, застаріле обладнання, низький рівень проплат населення за спожиті послуги, підвищення цін на енергоносії та багато іншого. «Дільниці нашого підприємства, розташовані поза межами обласного центру, перебувають з нами на постійному зв`язку. Сьогодні вислухали пропозиції фахівців Карлівської та Машівської дільниць, ознайомилися з найнагальнішими проблемами. Відтак сформували нові напрями нашої роботи. Починаємо з головного – оптимізації надання якісних послуг з водопостачання», – зазначив заступник генерального директора з економіки та фінансів КП ПОР «Полтававодоканал» Микола Третяк. Подібні робочі виїзди дають імпульс для розуміння проблем на дільницях, показують проблеми зблизька та дають змогу напрацювати шляхи їх розв`язання. 



Інші новини
|