ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!18.03.2020, 08:57 КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» запроваджує запобіжні заходи. Відповідно до рішення Уряду щодо введення в країні тритижневого карантину та обмеження на проведення масових зборів, КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» вимушене запровадити запобіжні профілактичні заходи з метою мінімізації ризику поширення коронавірусу. В період з 16 березня по 3 квітня 2020 року буде обмежено можливість відвідування приміщень підприємства. Надання інформації споживачам здійснюватиметься в електронному або телефонному режимах, смс-повідомленнях. Для зручності абонентів КП ПОР «Полтававодоканал» в звичайному режимі працює call-центр. До його фахівців можна звернутися за телефонами: 61-28-21, 50-96-69 050-403-03-75, 067-549-92-67 В телефонному режимі можна отримати (або надати) наступну інформацію: – про стан розрахунків на особовому рахунку та про обсяги нарахувань; – про діючі тарифи та норми; – про порядок зміни власника особового рахунку; – про порядок реєстрації пільги; – про порядок зміни зареєстрованих осіб; – про порядок укладання договору на послуги; – про порядок виконання повірки приладу обліку (замовити повірку); – передати показники лічильника тощо. Прохання до споживачів з характерними зовнішніми проявами ГРВІ, без нагальної потреби не контактувати з працівниками підприємства. Не допускаються до роботи фахівці з ознаками інфекційного захворювання. Більшість питань можна вирішити дистанційно зареєструвавшися в «Особистому кабінеті» на сайті підприємства, як юридичним так і фізичним споживачам. Ми дбаємо про безпеку, тому з метою попередження розповсюдження коронавірусу в Центрах обслуговування споживачів «Полтававодоканалу» вводимо протиепідеміологічні заходи. Усі приміщення регулярно прибираються, посилено дезінфікуються та проводиться наскрізне провітрювання. Приймальня: тел. (0532) 50 64 11, e-mail : poltava.vodokanal@gmail.com Диспетчерська служба: (0532) 56 96 00, (050) 49 55 700, (098) 16 55 700 (цілодобово) Просим вибачення за тимчасові незручності та заздалегідь вдячні за розуміння. Інші новини
|