Увага! Показники приладів обліку води приймаються в період з 25 числа по останній робочий день місяця.
Г Р А Ф І К особистого прийому громадян керівниками КП "Полтававодоканал" Мізік Олег Володимирович
| Виконувач обов'язків генерального директора | Останній понеділок місяця (за попереднім записом) з 15 00 - 17 00 | Заставський Юрій Григорович | Головний інженер | Щосереди з 15 00 - 17 00 | Антофій М.О | Заступник генерального директора | Щосереди з 15 00 - 17 00 | Циб С.В | Заступник генерального директора з охорони праці | Щопонеділка з 15 00 - 17 00 | Довідка для абонента Режим роботи служби обліку та реалізації КП «Полтававодоканал» (вул. Спаська, 9, м. Полтава) Прийом споживачів здійснюється за графіком: Понеділок – четвер: 8:00 - 17:12 П'ятниця: 8:00–16.00 Cубота, неділя: вихідний Обідня перерва: 12:00–13:00 Кожний перший робочий день місяця – неприйомний день. Для зручності абонентів КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» Працює контакт-центр. Прийом дзвінків: Понеділок – четвер: 8:00 – 17:12 П'ятниця: 8:00–16.00 Автовідповідач - цілодобово, без вихідних та святкових днів. Більшість питань ви можете вирішити дистанційно, без особистого відвідування служби обліку і реалізації: - Отримати консультацію щодо тарифів та нормативів; - інформацію щодо стану розрахунків; - інформацію щодо зміни власника особового рахунку; - інформацію щодо порядку зміни зареєстрованих осіб; - інформацію щодо порядку укладання договору на послуги; - інформацію щодо порядку виконання повірки приладів обліку (замовити повірку); - передати показники лічильників оператору та на автовідповідач (цілодобово) ви можете за номерами телефонів: (050)403 03 75 (Vodafone); (067)549 92 67 (Kyivstar); (0532) 61-28-21; Листи з будь-якими питаннями, що стосуються водопостачання та водовідведення, можна надсилати на електронну адресу довідкової служби abon-viddil@ukr.net Передати показники приладів обліку, а також отримати інформацію про стан
рахунку можливо через чат-бот в Telegram або Viber. Щоб стати користувачем чат-боту, потрібно: у Telegram: скористатися пошуком, набравши @GKH_IN_UA_BOT, або перейти за посиланням t.me/GKH_IN_UA_BOT у Viber: також знайти GKH.IN.UA., або перейти за посиланням chats.viber.com/gkh_in_ua (Чат-бот запросить дані адреси споживача та особовий рахунок. Це займе пару хвилин. У подальшому показники можна передавати двома натисканнями). Також можна відсканувати QR-коди.
Після цього – нескладна реєстрація.
Детальні відеоінструкції реєстрації та користування чат-ботом: Передача показників через Telegram Передача показників через Viber Швидко та зручно передати показники лічильника та здійснити оплату можна в «Особистому кабінеті» на сайті підприємства http://cpp.vodokanal.poltava.ua/ . Зареєструватися допоможе детальна інструкція в картинках, яку можна знайти, натиснувши кнопку «Допомога». Якщо з реєстрацією в «Особистому кабінеті абонента» та у користуванні чат-ботом виникають проблеми, зверніться на електронну адресу webpoltavavodokanal@gmail.com або зателефонуйте (0532) 61-10-08. Банківські реквізити для здійснення оплати послуг водопостачання та водовідведення: КП ПОР "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ" код ЄДРПОУ 03361661 IBAN р/р UA263281680000000026008724141 МФО 328168 ПАТ "МТБ БАНК" у м. Чорноморськ Оплату можна здійснити на сайті підприємства, у відділеннях банківських установ, відділеннях Укрпошти або скориставшись іншими зручними формами оплати. Звіряння розрахунків по особовому рахунку населення здійснюється фахівцями служби обліку та реалізації за адресою вул. Спаська, 9, м. Полтава, вікна № 1–8 (див. режим роботи): 1. за наявності лічильника(ів) води абоненту необхідно надати дані про показники лічильника(ів) на дату звернення та відомості про сплату; 2. за відсутності лічильника(ів) необхідно надати відомості про сплату.
Просимо укласти
заяву-приєднання
|