Як отримати інформацію у «Полтававодоканалі» під час локдауну?08.04.2021, 16:46 Друзі, якщо вам необхідно дізнатися про: - тарифи; - реєстрацію пільг; - передачу показників лічильника; - укладання договору на послуги; - повірки приладу обліку (замовити повірку); - розрахунки на особовому рахунку та нарахування; - зміни власника особового рахунку чи зареєстрованих осіб; локдаун у цьому не завадить: телефонуйте до наших фахівців call-центру. Вони завжди на зв’язку та підкажуть шляхи вирішення вашого питання До нас можна звернутися за телефонами: (0532) 61-28-21 (050) 403-03-75, (067) 549-92-67. Зверніть увагу! Якщо за цими номерами прагнете передати показники приладів обліку води, а з оператором поговорити не вдається, не поспішайте класти слухавку – через деякий час увімкнеться автовідповідач! Інші новини
|