Прийом споживачів відновлено!11.05.2021, 10:53 Служба обліку та реалізації КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» відновила прийом споживачів. Відвідувачі мають дотримуватися протиепідемічних заходів: тримати дистанцію, надягати маски та дезінфікувати руки. Проте більшість питань, що стосуються надання послуг водопостачання та водовідведення, можна вирішити дистанційно: на нашому сайті або за допомогою фахівців call-центру "Полтававодоканалу". - Отримати консультацію щодо тарифів та нормативів; - інформацію щодо стану розрахунків; - передати показники лічильників оператору; - передати показники лічильників на автовідповідач ви можете за номерами телефонів: (050)403 03 75; (067)549 92 67; (0532) 61-28-21; через чат-бот Telegram або Viber. Також швидко передати показники лічильника та здійснити оплату можна в «Особистому кабінеті» на сайті підприємства. Якщо з реєстрацією в «Особистому кабінеті абонента» та функціонуванням чат-боту виникають проблеми, телефонуйте (0532) 61-10-08 або звертайтеся за електронною адресою dovidka@vodokanal.poltava.ua. Увага! Якщо за вказаними телефонами не отримуєте відповіді одразу, не поспішайте класти слухавку – через деякий час увімкнеться автовідповідач! Інші новини
|