Полтававодоканал

КП ПОР «Полтававодоканал»

м. Полтава, вул. Пилипа Орлика, 40А
Контактна інформація

Приєднуйтеся до чат-ботів! Докладніше


«Гаряча лінія»: на запитання полтавців відповідає «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ»

05.10.2020, 15:45

На відміну від більшості міст України, де воду беруть переважно з поверхневих джерел, жителям Полтави пощастило пити артезіанську. Безперебійне водопостачання мешканців та підприємств міста, відведення господарсько-побутових, виробничих стоків та їх очищення забезпечує КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ». Підприємство завжди відкрите для спілкування, тому на пропозицію «гарячої» телефонної лінії «ПВ» його фахівці відгукнулися одразу. Участь у «гарячій лінії» взяли генеральний директор Василь Воротинцев, заступник директора з економіки та фінансів Микола Третяк, заступник директора з правових питань Максим Антофій, начальник аварійно-диспетчерської служби Ігор Середа, начальник цеху водопровідних мереж Богдан Парасоцький, начальник служби водовідведення Іван Мистюк, начальник служби обліку та реалізації Любов Войтенко.

– Добрий день! Ваші туманоутворювальні арки – це чудова ідея! Літо було спекотним, і саме арки рятували від спеки. Ми навіть своїх зарубіжних гостей водили до арок – їм дуже сподобалося. Читала, що це директор запропонував. Хотіла би висловити йому особисто подяку від полтавської молоді і за цю ідею, і за її втілення!

Олена,

пров. Р. Шухевича

Відповідає генеральний директор КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» Василь Воротинцев:

– Дякуємо і вам! Туманоутворювальні арки – це подарунок полтавцям від КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» до 120-ти річчя підприємства. І весь наш колектив дуже радий, що ця ініціатива подобається людям. Передавайте велике вітання від нас своїм друзям!

– Скажіть, будь ласка, у наступному році арки будуть?

– Ми їх чіпати не будемо, тому ці будуть точно, може, ще поставимо кілька.

– Хотілось би біля музичної школи у Березовому Сквері. Поставите?

– А ви навесні зателефонуйте і нагадайте, домовились?

– Обов´язково!

– Добрий день! У мене маленька дитина. Але через карантинні заходи ми сидимо вдома постійно. А тут підходить термін перевірки лічильників. Чи будуть їх перевіряти? Як це зараз відбувається?

Олександра,

вул. Європейська

Відповідає начальник служби обліку та реалізації Любов Войтенко:

– Тимчасово щодо поквартирних лічильників ми робіт не проводили. Це було пов´язано із дією карантинних заходів. Розрахунки з огляду на це вели за показами ваших лічильників, навіть якщо вони не були вчасно повірені. З 28 вересня прийом заявок на виконання цих робіт поновлено. Про порядок виконання повірки приладу обліку звертайтеся за телефонами: 61-28-21, 50-96-69; мобільні телефони: 050-403-03-75, 067-549-92-67. За цими ж номерами Ви можете замовити повірку приладів обліку води.

– По вул. Ветеринарній, де ви проклали колектор, довго ми будемо спотикаться? Вулиця після ваших робіт не заасфальтована. Ми тут будемо тонути, якщо підуть дощі! Скажіть, будь ласка, що нам робити?

Ніна Данилівна,

вул. Злагоди


Відповідає начальник служби водовідведення Іван Мистюк:

– Справді, проблеми на вул. Ветеринарній тривали кілька років. У цьому році повністю закінчили прокладання нового колектора. Наше підприємство проклало нову каналізаційну мережу, з новітніх труб пластикових, що будуть служити нам більше 50-ти років. Роботу свою ми закінчили, побудували колодязі, зробили первинний благоустрій, підсипавши піском розкопку, і завершили роботи. Наступний етап – прокладка асфальту, бордюрів, капітальний ремонт вулиці – це прерогатива Управління капітального будівництва Полтавського міськвиконкому.

Дякуємо вам, що допомагаєте!

– Добрий день! Хотів би подякувати Полтававодоканалу за чітку і злагоджену роботу. Навіть якщо виникають якісь проблеми, ваші працівники завжди оперативно реагують. Дякую!

Сергій,

Авіамістечко

Вадим,

Половки

Відповідає генеральний директор КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» Василь Воротинцев:

– І ми вам дякуємо! Наша робота спрямована перш за все на тих, хто наші послуги отримує – а це кожен полтавець. Покращення якості обслуговування – це першочергове наше завдання. І ми вдячні за те, що полтавці розуміють важливість і складність нашої роботи.

– У нас дуже старий водогін по вул. Спартака, збудований ще у 60-х роках минулого століття. Води практично немає, тиску немає. Нарешті два роки тому вирішили провести новий водогін. Зробили це до залізниці, і вже більше року труби лежать зариті в землю, а води у нас немає. Коли нарешті у нас буде вода?

Вікторія Василівна,

Яківці

Відповідає начальник цеху водопровідних мереж Богдан Парасоцький:

– Про вашу проблему ми, звісно, знаємо. Термін експлуатації водогону на вул. Спартака у Яківцях давно вичерпався. Однак Водоканал – обслуговуюча організація, а не будівельна. Тому експлуатуємо те, що маємо. Невеликими ділянками частину водогону поступово міняємо. Зусиллями міста проклали частину водогінної мережі від психіатричної лікарні до Яківців. Ця лінія уже запущена – її промили і відбір проб води показав, що можна користуватися. Але залишилася одна ділянка мережі не прокладена – через залізничний переїзд. Цим питанням теж займається управління капітального будівництва Полтавського міськвиконкому. Коли вони з Укрзалізницею це питання вирішать, усе буде зроблено. Усе, що залежить від Водоканалу, ми зробили.

Ми ситуацію тримаємо на контролі, оперативно реагуємо, якщо стається якась позаштатна ситуація – ліквідуємо зазвичай протягом доби. Звісно, ми розуміємо, що навіть доба без водопостачання – це багато. Однак, коли, скажімо, стається прорив, діємо за таким алгоритмом: перекриваємо воду і повідомляємо про це представникам інших служб. Адже поряд з нашими мережами розташовані електричні, газові мережі, ті ж таки телефонні кабелі. І поки ми чекаємо представників відповідних підприємств, копати можемо лише вручну. Однак, якщо витік води, то це робити неможливо – потрібна відповідна техніка. Тому багато часу забирають саме такі організаційні моменти.

До розмови долучається генеральний директор КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» Василь Воротинцев:

– Ви маєте зрозуміти, що Водоканал сьогодні – це експлуатуюча організація, ми не будуємо нових ліній. Так, у нас є можливості і ми вміємо це робити. Але коштів на це не маємо і нам їх ніхто не дає. І пообіцяти зараз вам, що ми цю частину водогону добудуємо, я не можу. Так, ми обслуговуємо мережі. Так, ми збудували велику частину нового водогону, а цього року на його добудову коштів міська рада не заклала: може, вони на щось інше пішли – цього я не знаю. Але ситуація наразі така: якщо у вас щось трапляється – ми виїжджаємо і усуваємо проблему, будемо робити це і надалі. Як тільки з´явиться нова лінія – ми її приймемо на баланс і будемо обслуговувати. Вибачте, що відповідь емоційна. Але це правда.

– То що нам робити?

– Я думаю, що треба звертатися до депутатів, до в. о. міського голови, буде через місяць-півтора новий міський голова – і до нього звертатися. Якщо потрібне спільне якесь звернення – я готовий його підтримати, підписати разом з мешканцями, які не мають води. Я готовий допомагати. І я буду це робити. Але усе місто, у якому не приділяли уваги мережам 20-30 років, ми за три роки збудувати не зможемо. Та і ніхто цього не зможе!

– Скажіть, будь ласка, чи можна у нашому районі і у Полтаві загалом пити сиру воду з-під крана? Батьки завжди кип´ятили, і на цьому грунті у нас виникають непорозуміння…

Ельвіра,

вул. Панянки

Відповідає генеральний директор КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» Василь Воротинцев:

– Я п´ю сиру воду з-під крана. Вода у нас добра – про це свідчать відповідні аналізи, які ми робимо щодня. Водопостачання Водоканал здійснює з 5-ти водозаборів. Джерело – артезіанські води сеноман-нижньокрейдяного горизонту, який залягає на глибині 400–800м. На відміну від більшості міст України, де воду беруть переважно з поверхневих джерел, мешканцям Полтави пощастило пити артезіанську. Це жива вода. А от та, яку ви купуєте в магазині – це моя особиста думка – вона пройшла процес зворотнього осмосу, тому там переважна більшість корисних речовин уже знищена. А у нашій воді є всі корисні речовини. Тому сам п´ю і вас запрошую!

– Добрий день! З Вашої сторінки у фейсбуці, Василю Альбертовичу, я зрозуміла, що ви братимете участь у виборах до місцевих рад. Чи правильний висновок я зробила? Чому так вирішили?

Ольга Філенко,

вул. Мироненка

Відповідає генеральний директор КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» Василь Воротинцев:

– Ви дуже уважна (посміхається)! Я справді вирішив стати представником органів самоврядування Полтавщини. Адже насправді місцеві ради – це не про політику. Це – про комуналку, про наповнення бюджету, про дороги, про ту ж таки воду і каналізацію, про благоустрій. А саме для вирішення подібних питанань, вважаю, мій досвід буде корисним.

– Успіхів Вам!

– Дякую!

Інші новини