Полтававодоканал

КП ПОР «Полтававодоканал»

м. Полтава, вул. Пилипа Орлика, 40А
Контактна інформація

Приєднуйтеся до чат-ботів! Докладніше


Увага! Показники приладів обліку води приймаються в період з 25 числа по останній 

робочий день місяця.


                                            Г Р А Ф І К

                         особистого прийому громадян керівниками

                                        КП "Полтававодоканал"

 

Воротинцев В. А.

Генеральний директор

 

Останній  понеділок

місяця (за попереднім записом)

з 15.00 - 17.00

Забишний Є. В.

Головний інженер

 

Щосереди

з 15.00 - 17.00

Третяк М. Ю.

Заступник генерального

директора з економіки та фінансів

Щочетверга

з 15.00 - 17.00

Янкова І. А.

Заступник генерального

директора із загальних питань

Щовівторка

з 15.00 - 17.00

Антофій М.О.

Заступник генерального директора

Щосереди

З 15.00 – 17.00

Циб С.В

Заступник генерального директора з охорони праці

Щопонеділка

з 15.00 - 17.00



Довідка для абонента

Режим роботи абонентського відділу КП «Полтававодоканал» (вул. Спаська, 9, м. Полтава)

На час запровадженого в Україні карантину прийом споживачів абонентського відділу КП «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» (вул. Спаська, 9, м. Полтава) здійснюється за таким графіком:

 

Понеділок–четвер: 8:00 -  17:12

П'ятниця:                  8:00  - 16.00

Обідня перерва (прибирання та дезінфекція приміщення абонентського відділу): 12:00–13:00

 

Субота, неділя: вихідний.

Кожний перший робочий день місяця – неприйомний день  для споживачів.     

Для зручності абонентів КП ПОР «Полтававодоканал» працює

контакт-центр:      

Понеділок–четвер: 8:00 – 17:12

П'ятниця:                 8:00–16.00

 

Більшість питань ви можете вирішити  дистанційно, без особистого відвідування служби обліку і реалізації:

- Отримати консультацію щодо тарифів та нормативів;

- інформацію щодо стану розрахунків;

- інформацію щодо зміни власника особового рахунку;

- інформацію щодо порядку зміни зареєстрованих осіб;

- інформацію щодо порядку зміни зареєстрованих осіб;

- інформацію щодо порядку укладання договору на послуги;

- інформацію щодо порядку виконання повірки приладів обліку (замовити повірку);

- передати  показники  лічильників оператору та на автовідповідач (цілодобово) ви можете за номерами телефонів:

(050)403 03 75 (Vodafone);

(067)549 92 67 (Kyivstar);

(0532) 61-28-21;             

Листи з будь-якими питаннями, що стосуються водопостачання та водовідведення, можна надсилати на електронну пошту   dovidka@vodokanal.poltava.ua 


КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» приєдналось до всеукраїнської платформи обліку комунальних платежів GKH.IN.UA.

Відтепер передати показники приладів обліку, а також отримати інформацію про стан рахунку можливо через Telegram або Viber.

 

Щоб стати користувачем чат-боту, потрібно:

у Telegram: скористатися пошуком, набравши @GKH_IN_UA_BOT, або перейти за посиланням  t.me/GKH_IN_UA_BOT

у Viber: також знайти GKH.IN.UA., або перейти за посиланням chats.viber.com/gkh_in_ua

(Чат-бот запросить дані, адреси та особовий рахунок. Це займе пару хвилин. У подальшому показники можна передавати двома натисканнями)

 

Також можна відсканувати QR-коди.


                                                    

                                                   

                                              


Після цього – нескладна реєстрація.


                                Детальні відеоінструкції реєстрації та користування чат-ботом:

                                                   КП"Водоканал" Передача показників через Telegram

                                                        КП"Водоканал" Передача показників через Viber

                                 Також швидко передати показники лічильника та здійснити оплату можна в «Особистому кабінеті» на сайті підприємства  http://cpp.vodokanal.poltava.ua/ . Зареєструватися допоможе розлога інструкція в картинках, яку можна знайти, натиснувши кнопку «Допомога».

 Якщо з реєстрацією в «Особистому кабінеті абонента» та у користуванні  чат-ботом виникають проблеми,  звертайтеся за адресою webpoltavavodokanal@gmail.com  або телефонуйте  (0532) 61-10-08.

Надання послуг водопостачання та водовідведення здійснюється виключно на договірних умовах.

 Просимо ТЕРМІНОВО укласти(переукласти) договір на послуги.

_______________________________________________________________________________________________

Просимо звернути Вашу увагу, на банківські реквізити за якими необхідно здійснювати

оплату послуг водопостачання та водовідведення:

       КП ПОР "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"

       код ЄДРПОУ 03361661

       IBAN  р/р  UA263281680000000026008724141

       МФО 328168

       ПАТ  "МТБ  БАНК" у  м. Чорноморськ

 


 

Приймання платежів

Оплату послуг водопостачання та водовідведення можна здійснити в відділеннях  банківських установ, відділеннях Укрпошти або скориставшись іншими  зручними формами оплати.

Звірка стану розрахунків за особовими рахунками населення

Звірка стану розрахунків за послуги здійснюється фахівцями  служби обліку та реалізації за адресою вул. Спаська, 9, м. Полтава, вікна № 1–15 (див. режим роботи):

1.   за наявності лічильника(ів) води абоненту необхідно надати дані про  показники лічильника(ів) на дату звернення та відомості про сплату;

2.  за відсутності лічильника(ів) необхідно надати відомості про сплату.

Отримати інформацію про стан особового рахунку та повідомити поточні показники лічильників можна зателефонувавши до оператора довідкової служби за тел. (0532) 61-28-21, 050-403-03-75, 067-549-92-67 (автовідповідач)