Полтававодоканал

КП ПОР «Полтававодоканал»

м. Полтава, вул. Пилипа Орлика, 40А
Контактна інформація
 


Г р а ф і к

особистого прийому громадян керівниками

КП "Полтававодоканал"

 

 

Воротинцев В. А.

 Генеральний директор

 

Останній  понеділок

місяця (за попереднім записом)

з 15.00 - 17.00

Забишний Є. В.

 Головний інженер

 

 

Щосереди

з 15.00 - 17.00

Калініна Г. М.

Заступник генерального

директора з економіки та фінансів

 

Щочетверга

з 15.00 - 17.00

Янкова І. А.

Заступник генерального

директора із загальних питань

 

Щовівторка

з 15.00 - 17.00

Антофій М.О.

Заступник генерального директора

Щосереди

З 15.00 – 17.00

Циб С.В

Заступник генерального директора з охорони праці

Щопонеділка

з 15.00 - 17.00



Довідка для абонента


Режим роботи абонентського відділу КП «Полтававодоканал» (вул. Спаська, 9, м. Полтава)

Понеділок–четвер: 8:00–17:12
П'ятниця: 8:00–16.00
Субота: 8:00–16.00 (черговий оператор)
Неділя: вихідний день, кожний перший робочий день місяця -

 неприйомний день  для споживачів

Обідня перерва: 12:00–13:00
Черговий оператор: 17:12–18.00 (щоденно)

Довідка: 61-28-21 , 067-549-9267 , 050-403-0375


                                 Для зручності абонентів КП ПОР «Полтававодоканал» працює call-центр.

                                  До його фахівців можна звернутись за телефонами:

 

                                                   стаціонарні телефони: 61-28-21, 50-96-69;

                                                    мобільні телефони 050-4030375, 067-5499267

      В телефонному режимі можна отримати (або надати)  наступну інформацію :

-         про стан розрахунків на його особовому рахунку та про обсяги нарахувань ;

-         про діючі тарифи та норми ;

-         про порядок зміни власника особового рахунку ;

-         про порядок реєстрації пільги ;

-         про порядок зміни зареєстрованих осіб ;

-         про порядок укладання договору на послуги

-         про порядок виконання повірки приладу обліку (замовити повірку) ;

-         передати показники лічильника  та ін.

Цілодобово для можливості передачі показників приладів обліку води  використовується  автовідповідач –  60-91-65 та програма  Viber  067-3043332. 

Надання послуг водопостачання та водовідведення здійснюється виключно на договірних умовах.

 Просимо ТЕРМІНОВО укласти(переукласти) договір на послуги.

_______________________________________________________________________________________________

Просимо звернути Вашу увагу, на банківські реквізити за якими необхідно здійснювати

оплату послуг водопостачання та водовідведення:

   КП ПОР "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"

код ЄДРПОУ 03361661

р/р   26008724141

                                   МФО 328168

                 ПАТ  "МТБ  БАНК" у  м. Чорноморськ

Приймання платежів

Оплату послуг водопостачання та водовідведення можна здійснити в відділеннях  банківських установ, відділеннях Укрпошти або скориставшись новими зручними формами оплати.

Звірка стану особових рахунків

Звірка стану особових рахунків здійснюється операторами абонентської служби за адресою вул. Спаська, 9, м. Полтава, вікна №№ 1–15 (див. режим роботи):

1.     за наявності лічильника(ів) води абоненту необхідно надати розрахункову книжку з відмітками про оплату та показниками лічильника(ів) на день звернення;

2.     за відсутності лічильника(ів) необхідно надати розрахункову книжку з відмітками про оплату.

Отримати інформацію про стан особового рахунку та повідомити поточні показники лічильників можна зателефонувавши до оператора довідкової служби за тел. 61-28-21, 50-96-69, 050-403-03-75, 067-549-92-67 Повідомлення показників лічильників цілодобово за тел. 60-91-65 (автовідповідач).

Переоформлення особових рахунків

Для переоформлення особового рахунку необхідно особисто звернутися до оператора абонентської служби за адресою вул. Спаська, 9, м. Полтава, надати оригінали та копії наступних документів:

  • для неприватизованих квартир – ордер, довідку про склад сім'ї; при розподілі особових рахунків – розпорядження міського голови або наказ начальника житлово-комунального господарства Полтавської міської ради чи рішення суду.
  • для приватизованих квартир – довідку про склад сім’ї, свідоцтво про реєстрацію права власності на нерухоме майно, договір купівлі-продажу, дарування, спадщини чи міни (за наявності боргу), довідку про присвоєння ідентифікаційного коду.

Укладання договору на реструктуризацію боргу

 Для укладання договору на реструктуризацію необхідно особисто звернутись до юриста служби обліку та реалізації (кабінет № 211) маючи при собі:

                  - квитанцію про сплату частини заборгованості;

                  - паспорт;

                  - копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.

Для звірки розрахунків надати відомості про останні показники приладів обліку.

 Отримання письмової довідки про заборгованість

Для отримання письмової довідки про наявність або відсутність заборгованості необхідно особисто звернутися до оператора абонентської служби КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» за адресою вул. Спаська, 9 м. Полтава вікна №№ 1-15 (див. графік роботи) та надати такі документи:

  • довідку про склад сім'ї;
  • документ про оплату та показниками лічильника(ів) на день звернення за наявності лічильника(ів).

 

Оформлення пільг і субсидій

            Постановою Кабінету міністрів України № 409 від 6.08.2014 року «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» (зі змінами та доповненням) встановлені єдині для всієї України соціальні нормативи користування послугами на які надаються пільги та субсидії :                        

- з централізованого постачання холодної води – 3,6 м3 на 1 особу на місяць, (за наявності централізованого постачання гарячої води – 2,0 м3) ;

- з централізованого водовідведення – 3,6 м3 на 1 особу на місяць.

Оформлення субсидії

       Процедура оформлення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг здійснюється Управлінням  соціального захисту населення за місцем реєстрації заявника ( орендарі за місцем проживання)

Для одержувачів субсидій важливо знати:

1.     Відповідно до законодавства субсидія не призначається сім'ям, які мають прострочену понад місяць заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг, загальна сума якої перевищує двадцять неоподаткованих мінімумів доходів громадян (340 грн.).

З метою не втрати права на отримання субсидії з 1травня 2019р. на наступний термін, у разі наявності заборгованості, необхідно терміново вирішити питання її погашення або укласти договір реструктуризації боргу.

 2.   Для призначення субсидії  з 1 травня 2019 року на наступний термін необхідно подати до управління соцзахисту за місцем проживання  нову заяву та декларацію:

- сім’ям, яким субсидія призначалась за рішенням комісії на фактично проживаючих зареєстрованих осіб (при виключенні зі складу домогосподарств осіб, які зареєстровані в житловому приміщенні, але фактично в ньому не проживають); 

 

- у разі наявності у осіб, з урахуванням яких призначено субсидію, членів сім’ї (чоловіка/дружини, неповнолітніх дітей), які зареєстровані за іншою адресою;

- орендарям та внутрішньо переміщеним особам;

 - у разі зміни складу зареєстрованих членів домогосподарства та зміни у складі їх сім’ї.

Іншим сім’ям право на субсидію буде визначено управліннями соцзахисту без додаткового звернення».

Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 17.10.2018р. №841 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», після закінчення опалювального сезону, станом на 01 травня 2019року, абонентам-субсидентам виконано розрахунок та зняття з особового рахунку невикористаної суми субсидії за останній період її отримання та повернуто до Державного бюджету.

 

На виконання вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги»,Кабінетом Міністрів України прийнято постанови від 27.12.2018 №1176 та 06.02.2019 №62, якими запроваджено механізми монетизації субсидій.

 Для домогосподарств, яким субсидія призначена з січня 2019 року , її надання здійснюється у грошовій безготівковій формі, шляхом перерахування коштів АТ «Ощадбанк» для подальшого розрахунку з надавачами послуг.

Для домогосподарств, яким субсидія призначена до 31грудня 2018р. вона виплачується готівкою.

          

Субсидія у готівковій формі виплачується уповноваженому представнику, на якого призначено субсидію:

 

Пенсіонерам – Пенсійним фондом України разом з пенсійною виплатою (доставка/виплата) субсидії буде здійснена поштою або її буде зараховано на пенсійний банківський рахунок);

 

Іншим одержувачам субсидії (не пенсіонерам) -  через АТ «Ощадбанк» після 12 числа місяця шляхом виплати субсидії через банківський грошовий переказ. Для отримання суми субсидії у готівковій формі необхідно звернутися до будь-якого відділення АТ «Ощадбанк» з паспортом та ідентифікаційним кодом.

 

 


Оформлення пільг

1.     звернутися, залежно від місця проживання заявника, до Міського Управління  соціального захисту населення або Oбласного Управління  соціального захисту населення для внесення пільговика до Єдиного державного реєстру пільговиків;

2.     звернутися особисто до оператора абонентської служби за адресою вул. Спаська, 9, м. Полтава, із заявою про отримання пільги на оплату послуг. До заяви надати наступні документи:
- довідку з Управління  соціального захисту населення про внесення пільговика до Єдиного державного реєстру пільговиків;
- посвідчення пільговика (копія та оригінал);
- довідка про склад сім'ї або будинкова книга (копія та оригінал);
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Увага! Пільги надаються з дати звернення!

Згідно п.22 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення»», які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. № 630:

- у разі встановлення квартирних засобів обліку їх показання розподіляються пропорційно кількості мешканців квартири. Пільги споживачам з оплати послуг надаються на частку, отриману після такого розподілу, за фактичними витратами, але не вище нормативів (норм) споживання, визначених законодавством.

Відповідно п.14 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. № 630, у разі встановлення лічильників холодної та гарячої води  «Показання квартирних засобів обліку знімаються споживачем щомісячно».

Розрахунковим періодом для встановлення плати за спожиту послугу є календарний місяць, а знімання показань приладів обліку проводиться споживачем щомісячно. Контрольні знімання показань приладів обліку повинні проводитися не менше як один раз на шість місяців. Виходячи з цього, організації проводять нарахування пільг за спожиті послуги щомісячно.

Коригування нарахувань має проводитися не більше ніж за шість останніх місяців, але за умови, що нарахування проводилось щомісячно у цих розрахункових періодах.

 

 

 

 

Роз'яснення щодо надання пільг

окремим категоріям населення 

З 1 липня 2015 року набрала  чинності постанова Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 року № 389 "Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім'ї". 

Даним урядовим рішенням передбачено надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім'ї.

Надання пільг з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім'ї поширюється на осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою згідно із Законами України, зокрема:

  "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи"

"Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".

"Про статус багатодітної родини, гарантії їх соціального захисту".

Вищезазначеною постановою визначені також інші категорії громадян, яким надається пільга.

            До членів сім'ї пільговика під час надання пільг належать особи, на яких згідно із законодавчими актами поширюються пільги: дружина (чоловік); їх неповнолітні діти (до 18 років); неодружені повнолітні діти, визнані інвалідами з дитинства I та II групи або інвалідами I групи; непрацездатні батьки; особа, яка перебуває під опікою або піклуванням пільговика та проживає разом з ним.

До сукупного доходу сім'ї пільговика включаються нараховані:

пенсія;

заробітна плата;

грошове забезпечення;

стипендія;

соціальна допомога (крім частини допомоги при народженні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, частини допомоги при усиновленні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, допомоги на поховання, одноразової допомоги, яка надається відповідно до законодавства або за рішеннями органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, організацій незалежно від форми власності);

доходи від підприємницької діяльності.

У разі коли середньомісячний дохід сім'ї в розрахунку на одну особу не перевищує величину доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу (станом на 01.01.2019 р. - 2690 грн.), пільговик має право на отримання пільг протягом шести місяців з місяця визначення відповідного права. 

Управління соціального захисту населення  за результатами обміну електронними базами даних з Пенсійним фондом України автоматично визначить та надасть право отримувати пільги непрацюючим пенсіонерам, у яких середньомісячний дохід сім'ї в розрахунку на одну особу не перевищує величину доходу, що дає право на податкову соціальну пільгу (2690 грн.  з 01/01/2019 р.). 

У разі коли середньомісячний дохід сім'ї пільговика в розрахунку на одну особу перевищує величину доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу,  управління соціального захисту населення письмово повідомить пільговиків про те, що вони не мають права на отримання пільг.

У разі зменшення доходу сім'ї пільговик має право звернутися до управління соціального захисту населення для визначення права на отримання пільг з місяця звернення.

Пільговики, до сукупного доходу сім'ї  яких входять доходи крім пенсії та соціальної допомоги, або до складу сім'ї яких входять працездатні особи, подають до управління соціального захисту населення декларацію про доходи сім'ї пільговика, а також довідки про доходи свої та членів сім'ї (крім довідок про розмір пенсії та соціальної допомоги) за шість місяців, що передують місяцю звернення, або документи, що підтверджують відсутність доходів за такий період.

У разі неподання пільговиком декларації та довідок про доходи, надання пільг зупиняється, а продовжуються з місяця визначення відповідного права. 

До моменту подання підприємству КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» управліннями з питань соціального захисту населення списків пільговиків, нарахування за спожиті послуги будуть проводитися згідно чинного законодавства .

У разі закінчення терміну дії посвідчення і продовження його дії, необхідно повідомити про це абонентську службу з наданням нового посвідчення.

Перелік пільгових категорій визначає Закон України «Про Державний бюджет».

Тому , прохання до споживачів, які мають пільгу або субсидію, надавати фактичні показники лічильників кожного місяця.за тел. 61-28-21, 50-96-69,  050-403-03-75; 067-549-92-67, 60-91-65 (автовідповідач цілодобово), на електронну адресу dovidka@vodokanal.poltava.ua;

З питань надання пільг потрібно звернутися до Департаменту  праці та соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації  за телефоном (0532) 632864 або до районних управлінь соціального захисту населення за місцем реєстрації:

(0532) 63-31-15 - УСЗН Шевченківського р-ну;

(0532) 56-24-71  - УСЗН Київського р-ну;

(0532) 60-13-19 - УСЗН Подільського р-ну;

(0532) 60-90-49   - УСЗН Полтавського р-ну;

Шановні абоненти КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ»!

            Для зручної та швидкої передачі показників лічильників води, звірки нарахувань та здійснення оплат для Вас створено «Особистий кабінет» на сайті підприємства за адресою  /.

            Зареєструватися на ньому легко та зручно. Код споживача Ви можете дізнатися з таблиці відповідності при реєстрації чи за телефонами:

050-403-03-75, 067-549-92-67, 50-96-69, 61-28-21,

dovidka@vodokanal.poltava.ua.

            Зареєструватися Вам допоможе розлога інструкція в картинках , яку Ви знайдете по кнопці «Допомога». За допомогою також звертайтеся :

webpoltavavodokanal@gmail.com

61-10-08.

            Також Ви можете передати показники лічильників води  через програму «Viber» або смс за телефоном 067-304-33-32.

Передачу показників просимо здійснювати в наступному форматі :

Приклад :

1050-5800005-55

Іваненко В.П.

вул. Ціолковського, 59, кв. 190

СВ ХВ – 00005 м3

СВ ГВ – 00006 м3

Кухня ХВ – 00004 м3

Кухня ГВ - 00002 м3.

Шановні  cпоживачі !

 

                Інформація про результати повірки виконаної  ТОВ «ЕТАЛОН-АСП» 

                на місці  по кожному лічильнику  оприлюднюється на сайті poverkadom.com 

                і доступна для перегляду, як власнику лічильника так і надавачу послуг.