Полтававодоканал

КП ПОР «Полтававодоканал»

м. Полтава, вул. Пилипа Орлика, 40А
Контактна інформація
 


Г р а ф і к

особистого прийому громадян керівниками

КП "Полтававодоканал"

 

 

Воротинцев В. А.

 Генеральний директор

 

Останній  понеділок

місяця (за попереднім записом)

з 15.00 - 17.00

Забишний Є. В.

 Головний інженер

 

 

Щосереди

з 15.00 - 17.00

Калініна Г. М.

Заступник генерального

директора з економіки та фінансів

 

Щочетверга

з 15.00 - 17.00

Янкова І. А.

Заступник генерального

директора із загальних питань

 

Щовівторка

з 15.00 - 17.00

Антофій М.О.

Заступник генерального директора

Щосереди

З 15.00 – 17.00

Циб С.В

Заступник генерального директора з охорони праці

Щопонеділка

з 15.00 - 17.00



Довідка для абонента


Режим роботи абонентського відділу КП «Полтававодоканал» (вул. Спаська, 9, м. Полтава)

Понеділок–четвер: 8:00–17:12
П'ятниця: 8:00–16.00
Субота: 8:00–16.00 (черговий оператор)
Неділя: вихідний день, кожний перший робочий день місяця -

 неприйомний день  для споживачів

Обідня перерва: 12:00–13:00
Черговий оператор: 17:12–18.00 (щоденно)

Довідка: 61-28-21 , 067-549-9267 , 050-403-0375

_______________________________________________________________________________________________


Надання послуг водопостачання та водовідведення здійснюється виключно на договірних умовах.

 Просимо ТЕРМІНОВО укласти(переукласти) договір на послуги.

_______________________________________________________________________________________________

Просимо звернути Вашу увагу, на банківські реквізити за якими необхідно здійснювати

оплату послуг водопостачання та водовідведення:

   КП ПОР "Полтававодоканал"

код ЄДРПОУ 03361661

р/р   26008724141

                                                      МФО 328168

                                    ПАТ  "МТБ  БАНК" у  м. Чорноморськ

Приймання платежів

У пункті прийому платежів «Полтава-банк» за адресою вул. Спаська, 9, м. Полтава, здійнюється приймання платежів за надання послуг водопостачання, водовідведення та виконання робіт. Також оплату послуг водопостачання та водовідведення можна здійснити в відділеннях інших банківських установ, відділеннях Укрпошти або скориставшись новими зручними формами оплати.

Звірка стану особових рахунків

Звірка стану особових рахунків здійснюється операторами абонентської служби за адресою вул. Спаська, 9, м. Полтава, вікна №№ 1–15 (див. режим роботи):

1.     за наявності лічильника(ів) води абоненту необхідно надати розрахункову книжку з відмітками про оплату та показниками лічильника(ів) на день звернення;

2.     за відсутності лічильника(ів) необхідно надати розрахункову книжку з відмітками про оплату.

Отримати інформацію про стан особового рахунку та повідомити поточні показники лічильників можна зателефонувавши до оператора довідкової служби за тел. 61-28-21. Повідомлення показників лічильників цілодобово за тел. 60-91-65 (автовідповідач).

Переоформлення особових рахунків

Інформацію про порядок переоформлення особового рахунку можна отримати за тел. довідкової служби 61-28-21. Для переоформлення особового рахунку необхідно особисто звернутися до оператора абонентської служби за адресою вул. Спаська, 9, м. Полтава, надати оригінали та копії наступних документів:

  • для неприватизованих квартир – ордер, довідку про склад сім'ї; при розподілі особових рахунків – розпорядження міського голови або наказ начальника житлово-комунального господарства Полтавської міської ради чи рішення суду.
  • для приватизованих квартир – будинкову книгу (копії сторінок з відміткою про реєстрацію, а також штампом БТІ), свідоцтво про реєстрацію права власності на нерухоме майно, договір купівлі-продажу, дарування, спадщини чи міни (за наявності боргу), довідку про присвоєння ідентифікаційного коду.

Укладання договору на реструктуризацію боргу

 Для укладання договору на реструктуризацію необхідно особисто звернутись до юриста служби обліку та реалізації (кабінет № 211) маючи при собі:

                  - квитанцію про сплату частини заборгованості;

                  - паспорт;

                  - копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.

Для звірки розрахунків надати відомості про останні показники приладів обліку.

 Отримання письмової довідки про заборгованість

Для отримання письмової довідки про наявність або відсутність заборгованості необхідно особисто звернутися до оператора абонентської служби КП ПОР «Полтававодоканал» за адресою вул. Спаська, 9 м. Полтава вікна №№ 1-16 (див. графік роботи) та надати такі документи:

  • будинкову книгу або довідку про склад сім'ї;
  • розрахункову книжку з відмітками про оплату та показниками лічильника(ів) на день звернення за наявності лічильника(ів).

 

Оформлення пільг і субсидій


Постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017р. №300 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», яка набрала чинності з 1 травня 2017 року, впроваджено оновлену Програму житлових субсидій.

Якщо по особовому рахунку станом на 1 травня 2018 року прострочена понад два місяці заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг, загальна сума якої перевищує двадцять неоподаткованих мінімумів доходів громадян (340 грн), субсидія на наступний строк не призначається, про що органи соціального захисту населення інформують особу.

Якщо протягом двох місяців з дати інформування про не призначення субсидії на наступний строк громадянин звернеться до Управління соціального захисту населення та документально підтвердить сплату заборгованості або укладання договору про її реструктуризацію, субсидія призначається з дати закінчення дії попередньої субсидії, в іншому випадку – з місяця, в якому громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору.

Згідно з вищезазначеною постановою після закінчення опалювального сезону, станом на 01 травня 2018 року, абонентам-субсидентам буде виконано розрахунок та зняття з особового рахунку невикористаної суми субсидії за останній період її отримання та повернуто до Державного бюджету.

При наявності заборгованості на Вашому рахунку та відсутності коштів для її оплати в повному обсязі, пропонуємо Вам звернутися в службу обліку та реалізації з метою заключення договору реструктуризації  заборгованості (вул. Спаська, 9


Оформлення субсидії

 

       Процедура оформлення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг здійснюється Управлінням  соціального захисту населення за місцем реєстрації заявника ( орендарі за місцем проживання)

            Постановою Кабінету міністрів України № 409 від 6.08.2014 року «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» встановлені єдині для всієї України соціальні нормативи користування послугами на які надаються субсидії :                        

- з централізованого постачання холодної води – 4 м3 на 1 особу на місяць, (за наявності централізованого постачання гарячої води – 2,4 м3) ;

- з централізованого водовідведення – 4 м3 на 1 особу на місяць.

Громадяни, яким призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг,зобов'язані щомісячно сплачувати свою обов'язкову частку витрат на оплату цих послуг. У разі коли вартість фактично використаної послуги менша, ніж обов'язкова частка витрат на оплату цієї послуги, громадяни сплачують її фактичну вартість.

Надання раніше призначеної субсидії припиняється за поданням організацій, що надають житлово-комунальні послуги, якщо громадянин, якому призначено субсидію, не сплачує відповідну частку житлово-комунальних послуг, за винятком випадків, пов'язаних із затримкою виплати заробітної плати, пенсії тощо, яка підтверджується відповідними документами.

        Постановою КМУ від 18.08.2017 №609 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету міністрів України», яка набрала чинності 19.08.2017, внесено зміни до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг (затв. Постановою КМУ від 21.10.1995, № 848).

       Внесеними змінами, зокрема до п. 14 Положення , передбачено, що у разі отримання від організацій-надавачів житлово-комунальних послуг інформації про прострочену понад два місяці заборгованість з оплати послуг, загальна сума якої перевищує двадцять неоподаткованих мінімумів доходів громадян (340 грн), субсидія на наступний строк не призначається, про що органи соціального захисту населення інформують особу.

      Якщо протягом двох місяців з дати інформування про непризначення субсидії на наступний строк було  документально підтверджено  сплату заборгованості або укладення договору про  її реструктуризації, субсидія призначається з дати закінчення дії попередньої субсидії , в іншому випадку – з місяця, в якому  документально підтверджено про сплату заборгованості або укладення договору.

Довідки за тел. безкоштовної гарячої лінії УПСЗН: 0-800-507-309


Оформлення пільг

1.     звернутися, залежно від місця проживання заявника, до Міського Управління праці та соціального захисту населення або Oбласного Управління праці та соціального захисту населення для внесення пільговика до Єдиного державного реєстру пільговиків;

2.     звернутися особисто до оператора абонентської служби за адресою вул. Спаська, 9, м. Полтава, із заявою про отримання пільги на оплату послуг. До заяви надати наступні документи:
- довідку з Управління праці та соціального захисту населення про внесення пільговика до Єдиного державного реєстру пільговиків;
- посвідчення пільговика (копія та оригінал);
- довідка про склад сім'ї або будинкова книга (копія та оригінал);
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Увага! Пільги надаються з дати звернення!

Згідно п.22 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення»», які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. № 630:

- у разі встановлення квартирних засобів обліку їх показання розподіляються пропорційно кількості мешканців квартири. Пільги споживачам з оплати послуг надаються на частку, отриману після такого розподілу, за фактичними витратами, але не вище нормативів (норм) споживання, визначених законодавством.

Відповідно п.14 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. № 630, у разі встановлення лічильників холодної та гарячої води  «Показання квартирних засобів обліку знімаються споживачем щомісячно».

Розрахунковим періодом для встановлення плати за спожиту послугу є календарний місяць, а знімання показань приладів обліку проводиться споживачем щомісячно. Контрольні знімання показань приладів обліку повинні проводитися не менше як один раз на шість місяців. Виходячи з цього, організації проводять нарахування пільг за спожиті послуги щомісячно.

Коригування нарахувань має проводитися не більше ніж за шість останніх місяців, але за умови, що нарахування проводилось щомісячно у цих розрахункових періодах.

 

Роз'яснення щодо надання пільг

окремим категоріям населення 

З 1 липня 2015 року набрала  чинності постанова Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 року № 389 "Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім'ї". 

Даним урядовим рішенням передбачено надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім'ї.

Надання пільг з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім'ї поширюється на осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою згідно із Законами України, зокрема:

 "Про міліцію"

 "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи"

"Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".

Вищезазначеною постановою визначені також інші категорії громадян, яким надається пільга.

            До членів сім'ї пільговика під час надання пільг належать особи, на яких згідно із законодавчими актами поширюються пільги: дружина (чоловік); їх неповнолітні діти (до 18 років); неодружені повнолітні діти, визнані інвалідами з дитинства I та II групи або інвалідами I групи; непрацездатні батьки; особа, яка перебуває під опікою або піклуванням пільговика та проживає разом з ним.

До сукупного доходу сім'ї пільговика включаються нараховані:

пенсія;

заробітна плата;

грошове забезпечення;

стипендія;

соціальна допомога (крім частини допомоги при народженні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, частини допомоги при усиновленні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, допомоги на поховання, одноразової допомоги, яка надається відповідно до законодавства або за рішеннями органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, організацій незалежно від форми власності);

доходи від підприємницької діяльності.

У разі коли середньомісячний дохід сім'ї в розрахунку на одну особу не перевищує величину доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу (станом на 01.01.2018 р. - 2470 грн.), пільговик має право на отримання пільг протягом шести місяців з місяця визначення відповідного права. 

Управління соціального захисту населення  за результатами обміну електронними базами даних з Пенсійним фондом України автоматично визначить та надасть право отримувати пільги непрацюючим пенсіонерам, у яких середньомісячний дохід сім'ї в розрахунку на одну особу не перевищує величину доходу, що дає право на податкову соціальну пільгу (2470                                                                                                                                                                                                                                                                                                          грн.  з 01/01/2018 р.). 

У разі коли середньомісячний дохід сім'ї пільговика в розрахунку на одну особу перевищує величину доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу,  управління соціального захисту населення письмово повідомить пільговиків про те, що вони не мають права на отримання пільг.

У разі зменшення доходу сім'ї пільговик має право звернутися до управління соціального захисту населення для визначення права на отримання пільг з місяця звернення.

Пільговики, до сукупного доходу сім'ї  яких входять доходи крім пенсії та соціальної допомоги, або до складу сім'ї яких входять працездатні особи, подають до управління соціального захисту населення декларацію про доходи сім'ї пільговика, а також довідки про доходи свої та членів сім'ї (крім довідок про розмір пенсії та соціальної допомоги) за шість місяців, що передують місяцю звернення, або документи, що підтверджують відсутність доходів за такий період.

У разі неподання пільговиком декларації та довідок про доходи, надання пільг зупиняється, а продовжуються з місяця визначення відповідного права. 

До моменту подання підприємству «Полтававодоканал» управліннями з питань соціального захисту населення списків пільговиків, нарахування за спожиті послуги будуть проводитися згідно чинного законодавства (без врахування пільги з 1.07.2015р.)

У разі закінчення терміну дії посвідчення і продовження його дії, необхідно повідомити про це абонентську службу з наданням нового посвідчення.

Перелік пільгових категорій визначає Закон України «Про Державний бюджет».

Тому , прохання до споживачів, які мають пільгу або субсидію, надавати фактичні показники лічильників кожного місяця. за тел. 61-28-21, 50-96-69,  050-403-03-75; 067-549-92-67, 60-91-65 (автовідповідач цілодобово), на електронну адресу  dovidka@vodokanal.poltava.ua;

З питань надання пільг потрібно звернутися до Департаменту  праці та соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації  за телефоном (0532) 632864 або до районних управлінь соціального захисту населення за місцем реєстрації:

(0532) 63-31-15 - УПСЗН Октябрського р-ну;

(0532) 2-77-28   - УПСЗН Київського р-ну;

(0532) 58-44-36 - УПСЗН Ленінського р-ну;

(0532) 2-49-79   - УСЗН    Полтавського р-ну;

 


 

                       До уваги юридичних осіб та фізичних осіб –   підприємців! 

КП ПОР «Полтававодоканал» повідомляє, що у зв'язку з розробкою нової форми договору на надання послуг з централізованого питного водопостачання та водовідведення, а також для впорядкування договірних відносин на 2016 рік,  необхідно перезаключити договір.

За більш детальною інформацією звертатися в договірну группу служби обліку та реалізації. М. Полтава, вул. Спаська, 9 або за тел. 61 28 19, 61 28 23.