Полтававодоканал

КП ПОР «Полтававодоканал»

м. Полтава, вул. Пилипа Орлика, 40А
Контактна інформація

Приєднуйтеся до чат-ботів! Докладніше


Увага! Показники приладів обліку води приймаються в період з 25 числа по останній 

робочий день місяця.



                                            Г Р А Ф І К

                         особистого прийому громадян керівниками

                                        КП "Полтававодоканал"

 

Воротинцев В. А.

Генеральний директор

 

Останній  понеділок

місяця (за попереднім записом)

з 15.00 - 17.00

Забишний Є. В.

Головний інженер

 

Щосереди

з 15.00 - 17.00

Третяк М. Ю.

Заступник генерального

директора з економіки та фінансів

Щочетверга

з 15.00 - 17.00

Янкова І. А.

Заступник генерального

директора із загальних питань

Щовівторка

з 15.00 - 17.00

Антофій М.О.

Заступник генерального директора

Щосереди

З 15.00 – 17.00

Циб С.В

Заступник генерального директора з охорони праці

Щопонеділка

з 15.00 - 17.00



Довідка для абонента


Режим роботи абонентського відділу КП «Полтававодоканал» (вул. Спаська, 9, м. Полтава)

Понеділок–четвер: 8:00–17:12
П'ятниця: 8:00–16.00

Субота, неділя: вихідний день, кожний перший робочий день місяця -
 неприйомний день  для споживачів
Обідня перерва: 12:00–13:00

Довідка: 61-28-21 , 067-549-9267 , 050-403-0375


Шановні споживачі!

 

КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» приєдналось до всеукраїнської платформи обліку комунальних платежів GKH.IN.UA.

Відтепер передати показники приладів обліку, а також отримати інформацію про стан рахунку можливо через Telegram або Viber.

 

Щоб стати користувачем чат-боту, потрібно:

у Telegram: скористатися пошуком, набравши @GKH_IN_UA_BOT, або перейти за посиланням  t.me/GKH_IN_UA_BOT

у Viber: також знайти GKH.IN.UA., або перейти за посиланням chats.viber.com/gkh_in_ua

(Чат-бот запросить дані, адреси та особовий рахунок. Це займе пару хвилин. У подальшому показники можна передавати двома натисканнями)

 

Також можна відсканувати QR-коди.

 


Після цього – нескладна реєстрація.

(Прийняття показників лічильника води за телефоном 067-304-33-32 через Viber з 1 листопада 2020року припиняється)


                                 Для зручності абонентів КП ПОР «Полтававодоканал» працює call-центр.

                                  До його фахівців можна звернутись за телефонами:

 

                                                   стаціонарні телефони: 61-28-21, 50-96-69;

                                                    мобільні телефони 050-4030375, 067-5499267

      В телефонному режимі можна отримати (або надати)  наступну інформацію :

-         про стан розрахунків на його особовому рахунку та про обсяги нарахувань ;

-         про діючі тарифи та норми ;

-         про порядок зміни власника особового рахунку ;

-         про порядок реєстрації пільги ;

-         про порядок зміни зареєстрованих осіб ;

-         про порядок укладання договору на послуги

-         про порядок виконання повірки приладу обліку (замовити повірку) ;

-         передати показники лічильника  та ін.

Цілодобово для можливості передачі показників приладів обліку води  використовується  автовідповідач –  60-91-65 та програма  Viber  067-3043332. 

Надання послуг водопостачання та водовідведення здійснюється виключно на договірних умовах.

 Просимо ТЕРМІНОВО укласти(переукласти) договір на послуги.

_______________________________________________________________________________________________

Просимо звернути Вашу увагу, на банківські реквізити за якими необхідно здійснювати

оплату послуг водопостачання та водовідведення:

КП ПОР "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"

      код ЄДРПОУ 03361661

     IBAN  р/р  UA263281680000000026008724141

       МФО 328168

   ПАТ  "МТБ  БАНК" у  м. Чорноморськ

 


 

Приймання платежів

Оплату послуг водопостачання та водовідведення можна здійснити в відділеннях  банківських установ, відділеннях Укрпошти або скориставшись іншими  зручними формами оплати.

Звірка стану розрахунків за особовими рахунками населення

Звірка стану розрахунків за послуги здійснюється фахівцями  служби обліку та реалізації за адресою вул. Спаська, 9, м. Полтава, вікна № 1–15 (див. режим роботи):

1.   за наявності лічильника(ів) води абоненту необхідно надати дані про  показники лічильника(ів) на дату звернення та відомості про сплату;

2.  за відсутності лічильника(ів) необхідно надати відомості про сплату.

Отримати інформацію про стан особового рахунку та повідомити поточні показники лічильників можна зателефонувавши до оператора довідкової служби за тел. 61-28-21, 50-96-69, 050-403-03-75, 067-549-92-67 Повідомлення показників лічильників цілодобово за тел. 60-91-65 (автовідповідач).


Шановні абоненти КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ»!

            Для зручної та швидкої передачі показників лічильників води, звірки нарахувань та здійснення оплат для Вас створено «Особистий кабінет» на сайті підприємства за адресою :

                          http://www.vodokanal.poltava.ua/.

            Зареєструватися на ньому легко та зручно. Код споживача Ви можете дізнатися з таблиці відповідності при реєстрації чи за телефонами:

050-403-03-75, 067-549-92-67, 50-96-69, 61-28-21,

                                  dovidka@vodokanal.poltava.ua.

            Зареєструватися Вам допоможе розлога інструкція в картинках , яку Ви знайдете по кнопці «Допомога» У разі ж виникнення проблем з реєстрацією в «Особистому кабінеті абонента» також звертайтесь за адресою   webpoltavavodokanal@gmail.com або за телефоном 61-10-08.

            Також Ви можете передати показники лічильників води  через програму «Viber» або смс за телефоном 067-304-33-32.

Передачу показників просимо здійснювати в наступному форматі :

Приклад :

1050-5800005-55

Іваненко В.П.

вул. Ціолковського, 59, кв. 190

СВ ХВ – 00005 м3

СВ ГВ – 00006 м3

Кухня ХВ – 00004 м3

Кухня ГВ - 00002 м3.

Шановні  cпоживачі !

 

                Інформація про результати повірки виконаної  ТОВ «ЕТАЛОН-АСП»  на місці  , по кожному лічильнику  оприлюднюється на сайті poverkadom.com   і  доступна для перегляду, як власнику лічильника так і надавачу послуг.